Підвіска для ключів (ключниця) з мотоциклетної тематикою

12

Підвіска для ключів (ключниця) з мотоциклетної тематикою.

Надійшло замовлення на виготовлення ще однієї ключниці для фаната мотоцикліста.у мене вийшла стаття з такої тематики, зовсім недавно. Вийшло начебто непогано.

В інтернеті досить довго шукав зображення спортивного байка хоча б злегка схожого на оригінальний апарат.до речі, натрапив на дуже цікавий ресурс pinterest. Багато різної інформації. Просто джерело ідей в усіх напрямках творчості.

Знайшов, нарешті відповідну картинку. Виводжу в потрібному масштабі на екран. Раніше просто закріплював кальку за допомогою малярської стрічки і обводив малюнок олівцем. Зараз у мене намітився прогрес в технічному відношенні. Подарували принтер, і навіть робочий. І є майже повний картридж.

Тому просто роздрукував на папері в потрібному масштабі.

Потім зі зворотного боку затушовую зображення м’яким чорним олівцем. Пробував переводити на фанеру різними способами. Але виходило недостатньо чітко. Навіть коли ставив на принтері максимальну кількість порошку. Раніше пам’ятаю був папір «копірка», але чогось не знаходжу зараз схожою.

Потім обрізаю зайве з картинки.

Потрібно приготувати фанерку до копіювання. Тому дуже ретельно шліфую праскою з наждачним папером. Процес розділений на кілька етапів. Після першого шліфування трохи протираю дерево вологою ганчірочкою і на батарею сушитися. Цю процедуру проробляю з двох сторін заготовки, інакше можливо викривлення. На батарею встановлюю вертикально, ребром. Так просихає рівномірно. Всякі ворсинки деревини піднімаються, їх повторно сошлифовываю . Вся ця заморочка тільки з однією метою. Отримати гладку поверхню, для якісного перекладу малюнка. Нарешті отримана досить гладка поверхня. Можна копіювати.

Для фіксації малюнка на заготівлі застосовую малярський скотч.

Спочатку обвожу зовнішній контур малюнка. Застосовую звичайну кулькову ручку з досить тонким стрижнем.

Потім промальовую зовнішню дріб’язок. Багато всяких деталей.

В принципі, перевелося добре, тільки коліщатка трохи кривуваті.

Поправляю обода за допомогою модернізованого циркуля. Про модернізацію розповім трохи пізніше.

За допомогою саморобної пилки з дрібним зубом акуратно відпилюють від великої заготовки зайве, кардинально зменшуючи розміри. Випилювати буду модернізованим коротким лобзиком.писав невелику статтю про модернізацію старого ще радянського лобзика.

Оскільки він менше розміром і момент перекосу і вібрації при роботі у нього мінімальні. Застосовую тільки при відповідальних операціях.

Потрібно підібрати свердло невеликого діаметру, оскільки деякі отвори для випилювання малі, особливо в районі коліс. У бій вступає штангель циркуль. Промірявши розмір пилки, не знаходжу потрібне свердло з касети.касету або органайзер для свердел виготовив після тривалого колупання в коробці, де навалена купа свердел.

У мене є ще одне пристосування для установки свердел з щільного пакувального поролону. Там зберігаються найтонші і добре заточені свердла.

Нарешті знайшов відповідного діаметру. Можна свердлити. Мій улюблений «коловорот». Нещодавно поміняв старенькі акумулятори на нові, більшої ємності.писав про процедуру заміни статтю.

У всіх потрібних місцях просвердлюю отвори, мінімального діаметру. Для протягування пилки. Особливо багато тонких місць в колесах, спиці, знаєте, напхані у великій кількості. Власне і малюнок вибирав максимально наближений до оригінального спортивного байку. Там схожий малюнок коліс. Довелося свердлити багато.

Готую робоче місце для» пілінгу», закріплюю столик, встановлюю вентилятор. Він виготовлений з комп’ютерного на 12 в.у даній ситуації призначений для здування пилу при роботі.

Працювати буду німецькими пилками номер три. Нарешті з’явилися у продажу нормальні пилки для лобзика.

Все готово можна починати. Спробував застосувати саморобне збільшувальне скло з підсвічуванням. Видно звичайно добре, але незручно в процесі. Гаразд, без нього попрацюю.

Насамперед випилюю всі внутрішні отвори. Щоб не сколювалися тонкі елементи, пилку тримаю трохи навскоси. Всередині товщина спиць тоді виходить трохи більше. Мені головне, верхня картинка. Зсередини деякі елементи все-таки скололися. Потрібно було зі зворотного боку нанести тонкий шар розведеного клею пва. Забув, однак. Ну….що робити, в лицьовій не видно.

Обпилюють малюнок по зовнішньому контуру. Мотоцикл готовий. Шліфую його праскою зі шкіркою обережно, можна сколоти тонкі спиці при сильному натиску.

Обробка закінчена, звіряю фанерку з оригінальним малюнком. Здається, нічого не упустив.

Потрібно виготовити підкладку-фон для установки мотоцикла і штирьків для ключів. Із залишків фанери вибираю відповідний обрізок. Малюю вільним стилем»пориви зустрічного вітру».

Рада в тему.при першому запилі, пилку лобзика не варто направляти пальцем, це загрожує. Притискаю пилку до столика і підводжу заготовку в потрібному місці і роблю перший пропив.

Фон готовий, приміряю мотоцикл, прикидаю розташування штирів для ключів. Шліфую фон шкіркою

Для більшої виразності потрібно відірвати мотоцикл від основного фону. За допомогою циркуля черчу круглі заготовки для підняття малюнка.

Так, про модернізацію циркуля.довго маявся зі стандартними затискачами стрижня олівця. Потім переробив цей вузол. В якості донора взяв передню, частина від цангового олівця, відпиляв в розмір, блок затиску з пружиною і припаяв на залишок від лапки циркуля. Тепер можна використовувати стандартні стрижні і регулювати їх висунення в процесі роботи стало просто.

Переходимо до фанерок і деревинок. Випилюю кружечки. Приклеюю зі зворотного боку байка на пва. Використовую хороший клей момент столяр, стійкістю 3d.

Картинка на основному тлі виглядає більш жваво, але поки не приклеюю. Є ще роботи з фоном.

З бамбукової шпажки розмічаю кілочки для підвіски ключів. Шліфую наждачкою, закругляю торці.

Потім підбираю діаметр свердла з касети. Розмір повинен бути на мікрон менше, щоб паличка щільно фіксувалася в отворі. Для гарантії засвердлюю контрольне і приміряю.

Встановлювати палички потрібно під невеликим кутом, зрозуміло чому. Для цього підкладаю під фон невелику деревинку і свердлю навскоси отвори. Попередньо розмітивши місця шилом.

Палички вставляю на місце, фіксую клеєм. Потрібно розмітити отвори підвіски конструкції на стіну. Приміряючи мотоцикл, знаходжу місця, не видимі через ажурний малюнок. Отвори повинні бути непомітні з лицьової частини.

Вимірюю головку шурупа і його діаметр. Підбираю свердла. Далі стандартна ситуація. Два отвори в розмічених місцях і пропилюють перемички між ними лобзиком.

Готові отвори і штирі. Потрібно підготувати деталі до фарбування лаком. Зі зворотного боку встромляю канцелярські шпильки, парочку.

Покривати буду пензликом. У два шари. Після роботи витираю залишки лаку з пензликом папером. Промиваю в ацетоні і протираю ще раз. Вона мені ще стане в нагоді.

Заготовки сушу на батареї. Взимку це значно прискорює сушку лаку, фарби і клею. Влітку доводиться застосовувати для цієї процедури фен перукарський.

Після просихання заготовок. Приклеюю мотоцикл на місце за допомогою циакрина. Використовую простий клей грифон. Для зручності встановлюю на носик тонку медичну трубочку. Випросив у медиків у процедурному кабінеті. Вони через неї забирають зразки.

Готовий подарунок.

P.s