Пілотажна авіамодель св-177 «дзига»

54

Привіт шановні авіамоделісти і всі інші гості, які зібралися сьогодні у самодєлкіна!я дуже радий нашій. Довгоочікуваної зустрічі з вами. Після довгої перерви вирішив розповісти і показати вам про свою нову авіамоделі. Цю модель я побудував ще взимку, але облітати її і зробити відео, вдалося тільки зараз.

Причиною, що спонукала мене повернутися до теми пілотажних моделей і приступити до створення цієї моделі, були відео ролики мого друга. Вже дуже мені сподобалися польоти його барвистих авіамоделей, на які ви зможете помилуватися самі у вільний час, якщо буде цікаво. Ютюб»михалич 777″. Ні в якому разі не вважайте це рекламою!

Для своєї авіамоделі я взяв ось такий мотор — impact 3025/10 kv800.рекомендовані пропелери: 14х8.5;для моделей вагою: до 2800 грамів;тип і кількість елементів батареї: 3 li-po;

Ну, раз я заговорив про мотор, то скажу про всю іншу «начинку».регулятор-80 а.

Гвинт — 14 х 7.

Сервомашинки-mg 90s

Основні габарити.розмах-1500 мм. Довжина-1300 мм. Вага планера — 700 г.

Виходячи з можливостей цього двигуна, був обраний розмір моделі і підібрані відповідні матеріали.для створення моделі я використовував листям утеплювач «піноплекс» товщиною 20 мм і просту листову підкладку під ламінат – 1200 х 500 х5 мм.

Для склеювання деталей я використовував універсальний, вологостійкий клей «кін».

Для виготовлення дрібних деталей використовував білу, гладку стельову плитку 500 х 500 мм.

За основу, при виготовленні креслень, я взяв ось ці креслення авіамоделі «екстра».

Почав роботи з виготовлення лонжерона, кореневої і кінцевий нервюр для крил, які вирізав з утеплювача.для посилення крила, використовував дерев’яну, соснову реечки перетином 10 х 5 мм.

З підкладки вирізав праву і ліву заготовки нижньої і верхньої обшивки крил.

Після склеювання правої і лівої заготовки, вклеїв на нижню поверхню крил лонжерон, дерев’яну реєчку і нервюри.

Змонтував верхню обшивку і зафіксував малярським, паперовим скотчем до висихання.

Вийшло ось таке крило.

Вирізаються заготовки для фюзеляжу.

У заготовках бічних стінок фюзеляжу прорізаються отвори для установки крил.

Заготовки приміряються і монтуються, фіксуються малярським скотчем.

Підганяю отвори під крило, приміряю.

У крилі вирізаю елерони.

Надалі, елерони навішуються на крило за допомогою серпянки і скотча.

Не відкладаючи надовго, обтягнув готові крила кольоровим скотчем.обтяжка кольоровим скотчем надає не тільки гарний зовнішній вигляд, але і значно додає міцність конструкції. Вид зверху.

Вид знизу.

Приміряв обтягнуте крило на фюзеляж

Вклеїв крило у фюзеляж.

Я не буду детально зупинятися на виготовленні кіля і стабілізатора, зазначу тільки, що вони вирізаються з підкладки під ламінат, згідно креслення. І склеюються в два шари.ось так вони виглядають після монтажу на модель.

Попереду обробка фюзеляжу, надання потрібної форми і остаточна обробка.

«перевіряючий» задрімав, вмаявся!

Поставив мотор, змонтував сервомашинки на всі рулі управління, під’єднав тяги. Змонтував шасі. Колеса покупні 50 мм діаметром, стійки вирізав зі смуги алюмінію, товщиною 2,5 мм.заднє коліщатко маленьке – 30 мм.

Відео роботи всіх рулів.

Проводжу дизайнерську роботу, обтягую модель кольоровим скотчем.

Я не робив спеціального ескізу для художнього оформлення моделі і обтягував її кольоровим скотчем довільно.приступаючи до роботи над цією моделлю, хотів дати їй назву «салют», але згадавши, що пілотажні моделі дуже «вертляві», як казав мій наставник, вирішив дати їй ім’я «дзига».

В результаті вийшло красиво. Останні дизайнерські штрихи-вклеїв написи.

Кілька фотографій останніх миттєвостей на»стапелі».

Ось так виглядає готова авіамодель на травичці, при передпольотному огляді.

А це на зпс перед першим зльотом.

Ось відео першого польоту.

Після першого польоту виявилися недоліки.мала швидкість моделі … Мало тяги … Прийняв рішення про заміну акумулятора на більш потужний. Поставив акумулятор 4s 5500mah.результат не забарився позначитися. Прекрасна маневреність, і хороші швидкості.

Відео вийшло погане, оператор з мене неважнецкий. Але зліт і посадку видно відмінно.а це відео третього польоту. З іншої камери.

Ось, мабуть, і все, про що я хотів вам розповісти і похвалитися!спасибі всім за увагу і терпіння. Бажаю успішних будівель і польотів нових авіамоделей. На цьому прощаюся з вами, до швидкої зустрічі! ваш валеріан самодєлкін.