Реклама клінінгової компанії: особливості оффлайн і онлайн просування

5-21-2018

Цього моменту багато фірми з підтримання чистоти не надають значення: головне, щоб у замовника не було претензій до якості прибирання, а те, як виглядають співробітники, що зображено на кузові автомобіля, на одязі співробітників, як приймаються замовлення – все це вважається другорядним. Звичайно, це помилка, у створенні позитивного іміджу клінінгової компанії дрібниць бути не може. Рекомендую прибирання після ремонту

Товарний знак
Першим кроком по створенню корпоративного стилю традиційно вважається розробка фірмової символіки. Щоб товарний знак клінінгової компанії виконував свою функцію на 100 відсотків, необхідно враховувати масу нюансів, відомих тільки фахівцям. Мова йде не тільки про візуальної привабливості і простоті сприйняття, але і про актуальні тенденції оформлення.

Рекомендовані статті по даній темі:

Практичні поради по розкручуванню сайту
Кращі інструменти інтернет-маркетингу: огляд платних і безкоштовних
Які способи просування інтернет-магазину найефективніші
Сувенірна продукція
Кожна поважаюча себе клінінгова компанія повинна мати засоби для організації своєї діяльності і для подарунків клієнтам зі своєю символікою. Це можуть бути ручки, блокноти, календарі, флешки і багато іншого. Ці вироби можна роздавати на тематичних виставках в якості реклами, вручати партнерам, підносити до свят і т. д. Сьогодні нескладно знайти фірму, яка виконає замовлення по виготовленню такої продукції недорого і з високою якістю.

Наявність у діловому побуті клінінгової компанії сувенірної атрибутики характеризує її як солідне підприємство і сприяє його рекламі. Цей аспект діяльності нерідко ігнорується, а даремно. Послуги з підтримки чистоти є повсякденною необхідністю, тому фірма, що їх надає, має всі шанси стати для клієнтів чимось близьким. Для цього гарні всі види піару.

Візитні картки
Діловий вжиток неможливо уявити без візиток. Зародилася традиція обміну візитними картками дуже давно, але з плином часу не втратила актуальності.

Коли партнер по бізнесу отримує від вас візитку, він підсвідомо пов’язує її з іміджем вашої клінінгової компанії. Чи буде він позитивним і розташовує до співпраці, багато в чому залежить від того, наскільки ретельно розроблявся зовнішній вигляд візитних карток.

Інші важливі моменти
Перші кроки ми перерахували. Далі обговоримо, як скласти загальний план рекламної кампанії. З цієї теми можна дати тільки рекомендації, що підходять для всіх. Конкретні поради передбачають детальне знайомство з особливостями саме вашої клінінгової компанії.

Для початку поцікавтеся, що пропонують конкуренти. Не виключено, що вдасться запозичити цікаві ідеї, щоб застосовувати їх у власній рекламі. Є два підходи до організації маркетингової кампанії – взяти за основу стандартну схему або розробити індивідуальний план. Бувають моменти, коли для іміджу фірми вигідніше бути однією з ряду подібних. Прагнення до абсолютної унікальності необов’язково кращий варіант.

На яку аудиторію спрямована реклама клінінгової компанії
Всі маркетологи знають, що на початковому етапі розкрутки бізнесу головне – сформувати портрет потенційного клієнта. Після цього стає ясно, яким способом краще презентувати свої послуги. Багато досвідчені керівники клінінгових компаній впевнені, що перш ніж купувати обладнання та приймати на роботу персонал, необхідно знайти замовників. Інші дії вже здійснюються з урахуванням того, кому саме будуть надаватися послуги з підтримки чистоти.

В цілому потенційними споживачами у цій сфері є:

офіси, з якими клінінгова компанія співпрацюватиме постійно на підставі договору;
торгові центри (також мається на увазі постійне надання послуг);
власники котеджів (з ними укладаються договори про надання регулярних періодичних послуг);
разові клієнти, яким необхідно привести будинок або квартиру в порядок після ремонту, при купівлі квартири, після тривалої відсутності.

Послідовність розробки рекламної кампанії
В ході рекламної кампанії змінюють один одного декілька етапів:

обізнаність;
знання;
схильність;
перевагу;
переконаність.
Для фірми, що давно працює в цьому сегменті, яка просто вводить новий продукт, перший і другий фактор реклами використовуються виключно для того, щоб нагадати цільової аудиторії про своє існування.

Перед кожною рекламною кампанією стоїть завдання перевести потенційних споживачів від одного кроку до іншого. Ринок постійно змінюється, одні гравці йдуть, інші вперше намагаються зайняти свою нішу. Що саме вони повинні зробити, щоб стати конкурентоспроможним учасником ринку?

Обізнаність.
Перший крок – донести до цільової аудиторії інформацію про те, що у неї з’явилася можливість вибирати з більшого числа компаній, що надають клінінгові послуги. Мета цього етапу реклами – домогтися того, щоб потенційні клієнти запам’ятали назву фірми і напрямок її діяльності.

Знання.
На наступному етапі рекламної кампанії цільову аудиторію необхідно ознайомити з докладним переліком наданих вами послуг по підтримці чистоти.

Схильність.
Потенційні клієнти запам’ятали назву клінінгової компанії і знають перелік послуг, за якими до неї можна звернутися. Справа за формуванням цільової аудиторії позитивного іміджу фірми, завдяки якому замовники захочуть скористатися саме її пропозицією. Для цього потрібно створити образ надійного партнера, на якого можна покластися.

Перевагу.
Для різкого зростання продажів одного позитивного іміджу недостатньо. Аудиторія, що стоїть перед вибором, повинна отримати уявлення про переваги послуг, що надаються вашої клінінгової компанією.

Цей етап реклами буде максимально ефективним, якщо йому передувало ретельне вивчення потреб потенційних клієнтів.